Saknar dej så oändligt mkt!!

Elza

Jag saknar dej mer än vad ord kan beskriva!!
Fattar bara inte att jag verkligen mist dej,
du var mitt allt liksom.
Utan dej orkar jag inte leva,
du var som luft, ett måste.
Nu när jag inte har dej vid min sida
så känns allt så väldigt jobbigt..
allt känns så menigslöst utan dej.
Du är typ 100 mil ifrån mej nu, och de gör så ont att veta
att jag kanske aldrig mer få se dej igen ='(
Men jag hoppas att jag kan finna dej igen..
Du betydde såå himla mkt för oss!!
Du var en älskad familjemedlem. <3
Älskad av alla!!

Saknar verkligen dig,
du var så söt & fin,
min lilla underbara pralin,
men nu äru inte längre min.

Du är den finaste häst man kan ha,
så jag hoppas verkligen att du har de bra, där du är nu!! =)

Mina ögon kan tindra,
mina läppar kan le,
men sorgen i mitt hjärta
kan ingen se.

I'm nobody without you,
just a shell,
I'm like a flower with no smell,
it's a living hell.
Yeah, I'm nobody without you,
just a frame,
I'm like a fire with no flame,
I'm living in shame.

Du gör mig varm,
du gör mig hel.
Utan dig känns allt så fel.
Jag vill bara vara där du är.
Du vet inte hur fin du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0