Det finns en tanke bakom allt man gör,.



Elza
Hon var så fin & underbar, såå fin!

Har inte förstått allting än..
Varför slutar saker och ting på detta vis?
Vem bestämmer att livet ska vara så här orättvist?
Det finns en tanke bakom allt man gör, men varför tänker man ej sig för innan man gör det?
Vi hade såå fina stunder tsm =)
Sen förändrades allt.. 
Hon försvann ifrån mej, varför?
Hon fanns alltid där när jag behövde tröst.,
Ja visste att jag alltid kunde prata me henne..
Hon var mitt ALLT!!! ='(
Man vet inte vad man har, fören man har det förlorat..
Åter till frågan:
Det finns en tanke bakom allt man gör, men varför tänker man ej sig för innan man gör det?
Varför gjorde jag som jag gjorde??
Kan jag nånsin ta tillbaka de..

GOD DAMN I STILL MISS U .... MOTHERFUCKAH! =(

http://youtube.com/watch?v=otMB3WVQNVg

Du gör mig varm,
du gör mig hel.
Utan dig känns allt så fel.
Jag vill bara vara där du är.
Du vet inte hur fin du är!

Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna, kan ej dö.
dess namn känner du nog igen,
trofast vänskap heter den. <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0