stuff aandd stuff


fick ett påskägg innan lovet! :)


sura blåa nappar, godaste godiset ever!


typ kjol/tubtopp från halens,


en tröja att ha till "fint/fest sånt därnt ni vet;) halens även de.


tröja med dragkedja vad det nu kallas;o röd/vit allafall! halens.


en härlig scarf... halens.


och så sitter den på också :)


ett leopardnattlinne! I like it leostyle;) halens.


ett par jeans, med snygg detalj i backtill innansidan ni vet;)
och ja halens..

Allt ovanför är från halens!!! ↑
det var lite andra saker me också, typ linnen trosor bh..sånt där smått.
men det var typ enfärgat, svart..vitt så det var inte så mycket att se.. :)
Så det som kommer nu nedan, är lite blandat.


t-shirt med ficka framtill, från lindex har jag för mig! Färgen vet jag inte vad det är;s


tror det var från skopunkten eller heter det skokanonen, allafall fejkconverse i fejkskinn eller va det heter..hoppas ni förstår. men ni ser väl skon på bilden (a) ;P förlåt att jag är så allmänt korkad haha but that's moí! xD


en tesil från ÖoB! Ser ut som en jordgubbe, fanns även som citron.


min älskade locktång som även den kommer från ÖoB! :)
runt 200 kr bara, satt det är inte så dyrt för en såndär grejj!

Jag avslutar med en bild på mig och min fina lilla vovve! <3


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0