rullis in my ♥


Godmorgon eller godmiddag eller whatever ;)
Aja, idag vet jag inte vad som händer, ska allafall försöka planera in i helgen satt jag får åka till rullis(rullsand)!
I Love to be there! Looooove!
Bläddra ner en bit ska ni få läsa nå läskit skit :P

Jag kommer ihåg när jag, min syrra hennes kille och deras barn och min kusin var i rullsand.
En dag eller kväll när vi skulle gå på toa och tvätta oss, så var en toa låst.. och vi började skrämma upp
oss själva med att det var en mördare och allt inne där, och min kusin sa att hon kunde sticka in huvudet och kolla
men jag ville inte det, satt när vi skulle gå på toa gick vi långt från den toan där det var låst.. haha..
sen när vi gick tillbaka vart vi så rädda att vi började springa och jag fick ju panik och började gråta...
Jag låg inne i husvagnen sen och var skitledsen och livrädd.. men sen dagen efter tror jag det var öppet igen på toan, minns inte riktigt. allafall så det var det nästan värsta jag vart med om.. fan. scary shiet!! xD
Puss på er som orkade läsa:* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0