15 dagar with moi!


Dag 01 – En bild på mig + fakta.
Dag 02
Mina syskon.
Dag 03 – Mina föräldrar.
Dag 04
Favorit tv-program- och varför.
Dag 05 – 7 saker ni inte vet om mig.
Dag 06 – Min förebild.
Dag 07 – Min bästa vän.
Dag 08 – Ett ögonblick.
Dag 09
Fyra saker som får mig att le.
Dag 10 – Mitt rum.
Dag 11
I min väska.
Dag 12 – Mitt favorit ställe i hela världen.
Dag 13 – Det här får mig att må bättre.
Dag 14 – Det här får mig att gråta. 
Dag 15 – Favorit film- och varför.

Denna lista hade jag tänkt att göra precis som ni andra...ni vet (:
Dock vet jag inte när jag börjar pga att jag inte har nån riktigt bra kamera än.
Men jag ska göra mitt bästa så ni inte blir besvikna. will do my best. Promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0