ALOHA ELLER NÅ


Förlåt att jag inte bloggat nåt, men det har varit så mycket dom senaste dagarna.

Torsdagen såg ut såhär:
Vi var och red på urgulliga islandshästar, jag hade lilla júppe:) jag ska fanimej dit igen. Och kallt som fan, när vi galopperade bara forsade tårarna för det var så kallt men det var fan värt det. och även då trorjag drömde jag om Olle igen, fan jag blir tokig:D

Fredagen, var det simning men istället fick jag världens huvudvärk, aldrig igen fyfan. Tagga nästa gång nurå!
Och ja det var marknad så det blev lite köpt där också som jag ska visa, jag har tagit med webbcamen så inte den bästa kvallan men det får duga! :) och syrran var här och vi åt pizza, jag fick mitt paket äntligen, och lite annat tråkigt som jag inte vill ta upp hände också-.-

Men nu är det sportloooooov, fan vad skönt!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0