helt crazyyy // VÄRLDENS BÄSTA OLLE!!!!!


Nu ska ni få höra en sak, enda sedan jag såg att det skulle bli en idol live turné så har jag varit helt inställd på att få åka på det, mestadels bara för att få träffa Olle såklart dårå. Men troligtvis så blir det inte så nu, och när jag insåg att jag troligen inte skulle få gå på det och få chansen att vara nära min största förebild ever!!!!!! vart jag såklart helt förtvivlad, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag blev helt förstörd, det kändes som ett stort jäkla hål i hela mig. Jag kunde inte tänka, jag orkade inte tänka helt enkelt. Men som tur är har jag lyckats repat upp mig och mår hyffsat bättre nu, och ser framemot sommaren då jag bannemej ska träffa min lilla älskade idol Olle!!!!!!!!!!!♥


Utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort, fan, du är mitt allt nu. Du får bara inte sluta med musiken.
Tack vare gentlemannen här övanför har jag lyckats blivit av med min deppighet, och fått blivit lycklig som en fågel i frihet. Han har fått upp mig på fötter igen, jag skulle kunna dö för honom. Alltid du, Per Olle Hedberg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Tack! :) Okej, hoppas det går/gick bättre idag då!



Jag följer bara mina vänner och absoluta favvobloggar på bloglovin så tyvärr :)

2011-01-04 @ 17:16:06
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: ELLA

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR HONOM! Allt med honom är underbart ! :D spec rösten ! :D Jag har träffat honom och han har kommenterat mitt videoklipp jag gjorde till han på youtube ! :D Han är också så skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsnygg !



SV; hahahha jag meed ! :D



2011-01-05 @ 01:16:21
URL: http://saganomella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0