rubriken stack sin väg.


Hallå, idag har jag testat mig på skrillsen vilket inte gick som jag trott, men det är som det sägs: träning, träning och åter träning, that's it. Och även viljan, vill man något riktigt mycket då går det tillslut! :)
Och imorgon förhoppningsvis ska jag inhandla lite hårfärg osv...Måtte det bli så nu bah.
Jag fick min första veckorevyn idag iaf, jag började premma på den för att man skulle få ett dösnyggt nitarmband och ett set med resehårprodukter typ, och nu stog det att de skickas cirkus 6 veckor efter att man betalt, wtf, sex jevla veckor, gaaahh. Ja ja, inget man kan göra. Men det här nr:et av VR är verkligen läsvärd, fan läskigt också.
Aja här kommer en lite old picture för att min webcam är helt caputtttt right now;o


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jag tror att jag förstår hur mycket det betyder, är själv helt gaaalen i Eric Saade och så fort jag ser någonting med honom måste jag få veta vad det är, haha ;)



Bara varit hemma och inte gjort något speciellt, är sjuk... Sj? :)

Kram

2011-01-03 @ 21:15:20
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0