Detta får man bara inte missa!





Jag befinner mig antagligen i hofors då hela lördagen eftersom jajustja min lilla kusin fyller år idag ja, en månad efter mig, grattis till lillTompa:), men vem vet det kanske är molnfritt där och hemma syns det inte ett skit,. jag hoppas fan det. annars blir jag lack som vanligt. året innan jag kom till världen var senast den där månen var såhär nära. jag fåååååår inte missa den. jag dööööööör då.
Vad tror ni? Är det verkligen en meeega stor måne;o Ska ni kolla om ni ser den på lördag då?
:) Puss på er. Vi håller tummarna att det är stjärnklart den dagen/natten!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack så mycket :)

2011-03-16 @ 23:37:58
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0