jag lever och du lever inom mig...


Igår kollade jag på det okända (inte själv ofc), som vanligt blir jag så nervös att hela jag darrar och tårarna bara sprutar, men nu var det så här att, dom pratade om en katt också som var hos dom, och då kom jag och tänka på min sötnos Nisse, tänk om han också ville vaka över mig, jag saknar honom varje dag, dock skulle jag nog inte palla med att se eller ens veta att det fanns typ andar, jag skulle dö, jag klarar inte av att se programmet ens, igår var sista gången jag såg på det säger jag bara. aldrig mer. fast det kanske är en annan sak då det är någon närstående och som typ ser efter en och inte vill en illa.... :)

Saknar dig, Nisse från MP som mamma alltid sa om honom!
Hoppas du har det bäst uppe där vars du nu än är. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0