new stuff


Vet ni vad? Idag fick jag mina två paket, hem i brevlådan vilket var ett stort plusiplus.
I det ena var det solbrillorna och i det andra var det lite piercings.
Gött!! :)
Ni ska få se så fort jag skaffat fram bilder. :)
Eller a, ni får se nu, fast bilder från hemsidan dårå, ni anar inte hur mycket jag hatar att inte ha en fungerande kamera, it suuuuuucks.


* en rosa liten piercing till tragus, flärpen i mitten av örat.



* ännu en rosa sak;) en fake tungpiercing som lyser i mörkret.
jag både vill och inte vill ha hål i tungan, så då är ju en fake alldeles ypperligt bra.



* Magnetörhängen som jag ska testa att ha i helix, uppe i brosket ni vet, om det nu går;) vi får se.
jag har ju inte hål där, men jag vill även de men är lite osäker och då e fake perfa ju;)



* och här är dom, mina älsklingsbrillor, yummi:)
Priserna hittar ni på hemsidorna. Barabrillor.nu
Och Piercing.nu! Ni vet ju hur jag suger på att komma ihåg och att skriva upp priser. Men jag kan säga att det är hyffsat billigt iallafalle:)
Puss på det och puss på er kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag har fått den i present när min vän va i paris. Men det ska säkert gå att hitta här i sverige också :)

2011-03-15 @ 19:49:55
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: ellaälskarollehedberg

sv: :) OLLE ÄR SATANS SNYGG. JAG DÖR VARGE GÅNG JAG SER HONOM!!! ÅÅÅHHH! !!!

2011-03-15 @ 21:08:41
URL: http://saganomella.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vart köper man fake tungpiercingen ? :)

2011-07-05 @ 23:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0