Förlåt mig Karo och Linnea! :(

Alltså jag är hemsk ledsen att behöva säga det här men, jag är riktigt dum.. för att tydligen stog det hur många inbjudningar man hade, och det såg jag först nu.. Så nu har jag inga kvar:o ='(((((( Fööööörlåt
förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt ni anar inte hur ledsen jag är! Förlåt, jag ska se om jag kan göra nåt åt det! Förlåt mig! Jag känner mig så dum och taskig... Men jag trodde att man hade hur många inbjudningar som helst att dela ut! :O ;S :( :( :( :(
Hoppas ni kan förlåta mig??

 :(

Det är det jag säger..jag suger på att ha tävlingar, jag borde inte ha det om jag inte kan göra allt rätt:(
Tusen gånger förlåt till er tjejer! :(

Kommentarer
Postat av: Linnea

det är okej ;) <3

2011-05-27 @ 17:13:46
URL: http://liinnealindhe.blogg.se/
Postat av: Karo

Det gör inget :)

2011-05-28 @ 12:59:35
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0