hahahah jag dör.

..Snacka om humor.
Den första snackar ju om ett klädundertäll som heter "bambu" och den andra bara "sjögräs trosor" hahahahha jag dör, jävla asgaaarv:D Eller vad tror ni den första menar, jag har sett att det finns underställ som heter bambu faktiskt så jag syftar på att denne menar just det. men att den andra inte riktigt hängde med där haha ;)
Bästa på hela damn veckan ahhahahahahha!



Btw det är ju morsdag idag också, ♥
och vi ska åka ner och kika på balen och fika lite, myspys! :)

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:braaa , allt är bra med mig med:D!

görduu?:)

2011-05-29 @ 14:40:20
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0