LÄS, LÄS, LÄS, LÄS!!

Fyfan vad arg och ledsen jag blev när jag läste det här.
Jag lovar, skulle jag få reda på vem det är ska jag seriöst ta ett ridspö och slå den jäveln gul&blå.
Fyyyyyyfan såhär behandlar man inte djur, inte någon överhuvudtaget!
Vad är man funtad med när man allvarligt talat har sånt här för sig och tycker det är kul?!?! :@
Jag blir så jäääääävla förbannad!!! Jag skulle lätt kunna drämma till den jäveln så han flyger rakt ner i sin egna jävla fucking grav, fan fan fan... Jag är säker på att det är en minderårig, alltså inte någon vuxen, typ 16-25 år säkert. Tro mig, såna har inget bättre för sig i sin lilla ärthjärna än att misshandla andra...och göra livet surt.
Jag kände att jag behövde ha ur mig det här. Förlåt. Men jag hoppas ni också tycker det här är fruktansvärt hemskt och att det fan inte ska behöva hända någon! :(

KLICKA PÅ LÄNKEN NEDAN ELLER PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN! LÄS! :(
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12274743.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0