lovelist

FYRA PERSONER SOM GÖR DIG LYCKLIG:
Familjen & vännerna
Olle Hedberg
FreddeGredde:)

NÄMN 6 LÅTAR SOM VÄCKER MINNEN:
you give me something - james morrison.

NÄMN TRE SAKER DU ÄLSKAR:
Olle Hedberg!
Äventyr
Konståkning/fotboll

NÄMN TRE SAKER DU HATAR:
folk som dömer folk för utsidan.
åska plus mörker;s
att vara ensam och döden:(

FEM SAKER DU ALDRIG KOMMER GLÖMMA:
När Matte Holmgren (min dåvarande idol) kom och satt sig ner vid mig och bara..frågar om jag vill ha en kram, och sen om vi ska ta kort tsm, snacka om att jag vart stum:) jag var där med mina kusiner min moster och mina föräldrar i valbo, tror jag var 9 år kanske.. Ni vet han som var med i fame factory, jag var störtkär i honom:) Och så fixar min moster så att han kommer fram till lilla mig:) och pratar, åå det var en riktigt hög dag i mitt liv:D

FEM SAKER DU VILL GÖRA:
åka till Olle!<3
Åka atmosfear! :D
hoppa tandemfallskäärm! D:
simma med hajar!
Åka till aussie!

(SOM NI SER SÅ ÄR LISTAN INTE RIKTIGT KLAR;
MEN JAG PUBLISHAR DEN SATT DEN INTE FÖRSVINNER:D)
Gör den här listan ni med, skitskoj, maybe;)
haha a men ni får copy den och gört om ni vill!:)

Kommentarer
Postat av: Li

sv: aha okej, men man kan ju alltid kolla ;).

jadå, allt är bara bra, sj? :)

tycker du att jag ska ha frågestund, ja/nej? :)

2011-05-17 @ 17:51:35
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Li

sv: :)

okaj, krya på dig :)<3

Hmm.. får fundera, men jag tror jag ska ha det ;)

2011-05-17 @ 18:51:19
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0