sinsick

Kom igen nu, om vi spammar the voice med att vi vill att Olle ska komma dit så kanske det går!
Snälla jag vet att ni vill det, jag ska skriva till dom om att vi vill se Olle där.
Sen får vi se vad dom tycker om det! :)

Btw, vet ni vad jag drömde om inatt.. vi var typ hemma någonstans, i sala vare allfall, och så kommer det en rymdfarskost ni vet ett stort sånt rymdplan flyger lågt och strax därpå pang..störtar.. och det blev värsta explosionen och rökigt, sen strax därpå kommer det massa såna här stridsplan som också störtar, jag ser dom singla ner och pang.. massa rök, vi springer ut som galna.. och ja, jag får panik av all rök, sen så.. ja vi tar de viktigaste grejjena och sticker in, stänger allt.. sen vill jag inte minnas mer, fan vad hemsk dröm :(((

typ ett sånt med röda vingar.. jättestort verkligen.. ;(


och en massa stridsplan:(

Jag höll på att dö, fan vad rädd jag var när jag vaknade sen.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0