jag älskar dig mer än vad som är rimligt älsklingen!!!!!!!!



Jag måste berätta en hemsk sak, inatt drömde jag en skithemsk dröm med Olle i..
orkar fan inte ens snacka om de.. fan så jävla complicated asså ;$
de va typ att han kom hem till oss och ja vart tokig å ville ha en kram och frågade om det var hans egna nummer, vilket han sa att det var.. och han vart elak eller inte så vänlig.. och jag vart skitarg och började skrika och allt på han, och sen skulle han åka med min kusin och min moster.. o då blev jag helt jävla tokig.. jag grät som en tok..
en notis!! jag minns som fan att han hade samma snygga solglajjor som mig,, fyfan vilken hemsk dröm... :( :( :((
Tur och skönt att det bara var en dum jävla dröm! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0