tiden läker alla sår, ja alla fysiska sår. psykiska lämnas kvar i hjärtat..

Håller med denna tjejen!
Alla säger att tid läker, men fan heller.
Visst det kan alltid bli bättre, men smärtan finns alltid med en resten av livet...
Jag har varit med om sjukt mycket i mitt liv, nu trots att det gått flera år sen jag mådde som dåligast, kan jag fortfarande få panik över mitt mående.. dock har jag aldrig någonsin fallit och inte orkat resa mig igen., jag har mått skitdåligt, men jag har alltid lyckats resa mig upp efter varje fall.. det kallar jag mod! :)
Jag är faktiskt jävla stolt över hur långt jag klarat att komma med min envishet å styrka!

per olle hedberg, min underbara stjärna som får mig att andas och stå på benen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0