KOLLAR PÅ IDOL SAMTIDIGT SOM JAG GÖR DENNA.

Frågor om min dåvarande favvoponny :)

Namn: Fantacya Rose (Cia/Cya)
Född: minns inte,men kanske 94?
Ras: det var typ över åtta år sen jag träffa henne sist, så...
Kön: sto
Mankhöjd: runt 143..
Ursprung: minnet sviker mig
Färg: flugskimmel :)
Tecken: inga som jag minns
Hoppresultat med dig: -
Dressyrresultat med dig: -
Högst hoppat hinder: ingen aning.
Ägare: Då vare HRS, men om hon som köpte henne har hon kvar vetjainte.
Hur är den i dressyren: fin(?)
Hur är den i hoppning: duktig:D
Hur är den att rida ut på: som alla hästar är när man rider ut dom i guess.
Hur är den i stallet: hon var underbar, snäll och go:))))

Skulle jag kunnat så skull jag ha köpt henne fan. Jag saknar henne som tusan.
Hon lärde mig fan att galoppera, jag älskade den damen mer än allt annat.  ;*
Klicka HÄÄÄÄR om ni vill se en bild på självaste skönheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0