neeew in!

Papi var å hämta ut ett paket från fargadelinser.com åt mig, love...
Här kommer bilder :)



bas och toplack,



rosaglittrigt nagellack,



eyeliner,



handkräm,



hawaiian tropic's godaste läppglans, berry island, fuck det smakade fan godis, GOOODIS :D wooooaahhhh :D



värmande hudkräm typ, som jag ska ha till mitt upfuckade lår:u det luktade typ jenka! asgott! :)



ögonbrynsfärgningspenna, så jag slipper färga dom, det är ju såå drygt trots att det håller längre än denna penna xD ja jag är bra slö ;)



sne ögonbrynspensel och hårnålar,



läppbalsam, samma märke som handkrämen, nu jävlar ska mina spruckna läppar få sig en omgång.



den bästa mascaran ever! :)



gratis sminkpalett eller vad kan man kalla den ;b men dum som jag var tog jag inte två samtidigt,man fick högst välja två, men är man efterklok så är man xP



och det bästa av allt, linserna:) btw är det någon som ser att fingret under kartongen ser ut som en snopp;o men fan vad äääääckligt-.-




mixpack av kådisar, alltid bra att ha :P


That was pretty much all, men sorry att jag inte skrivit priserna men jag hatar det... SLÖÖÖÖ till tusen, i know.
Kizzez 'n' huuuugzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0