Som sagt, båååårlänge yesterday!


Okejj, here it goes.


Var in på dollarstore, vilket är en grymt nice affär, hur billigt som helst!


2 för 30:-, ett måste helt enkelt!! haha!


Man fick typ två av den också men ville bara ha en, typ 20:- tror jag, Nice!
Ska ha som en godisskål, trots att jag inte ska svulla så mke godis.


Mentos, tre för 10 eller 20kr minns inte.. :) ett beroende nu typ!


2 för ett bra pris! Typ pillerask, haha:) Supert att ha! Mjiiiiau!


For även in på lager70! Där blev det nåra små grejjer. Ganska billigt där också på vissa stuff.


Mysiga strumpor med toffsbollar på, typ runt 20kr eller så.


Mörkgråa mjukisbyxor som jag verkligen blev förstjust i, dock som fan blev dom för små. Runt hundralappen tror jag det var dom kostade..


Strumpbyxor typ 5-pack, solbrun färg, nice! 20 kronor tror jag de kostade.


Det blev även tuggummi, stimorol ice intense mint(för er som vill veta;) och lite dricka som fick följa med hem.

Och så fick jag semesterkatalogen som jag beställt i postlådan också, grymt sugen på sommar nu alltså!

Jag såg att dom fått ett nytt uppskjut på lisse också, fan det måste jag bara åka.
Min kusin tar studenten nu i sommar så vi ska kanske åka ner dit då till göteborg eftersom han går i skolan där:)
Och då om vi åker dit hoppas jag att vi åker till lisseberg och till ullared! Yey! Sommaren 2011 here I come!!!! Tjoohoo! 8D
Atmos fear, yey. Fan vad gött. Jag älskar höjder samtidigt som jag avskyr det! Weird men sant! :P


Justja, jag fick även VR på posten för nån dag sedan, jag är grymt beroende av den tidningen nu alltså. Faun! :)

Det var i stort sett allt. Ska även visa almanackan sen som jag fick ni vet! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0