Tävlingen avslutad!!

Okej, tävlingen är avslutad nu dårå. Då det bara var tre som var med så får ni alla en varsin inbjudan. :D
Men den som var närmast rätt svar var Karo, som svarade 45.
Sen så har vi Linnea med gissningen 42/43.
Och sen så Anonym med gissningen 44.

Ni var alla väldigt nära men.. Ni vill antagligen veta rätt svar iguess;)
Rätt svar är: Olle har skostorlek 46!
Puss

Jag hör av mig till er med blogg om er mejladress så att jag kan skicka eran inbjudan.
Du som heter "anonym" får gärna lämna din blogg/mejladress i en kommentar så jag kan skicka en till dig också om du vill ha en! :)

Kommentarer
Postat av: ella

men whut? jag skrev 44 och jag var väl inte anonym, eller så var jag det.. skrev det på mobilen så det kanse är därför. Det var iallafall jag!!!! :D

2011-05-26 @ 21:56:50
URL: http://saganomella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0