...

När en tjej...
- Är tyst, så rullar det miljoner tankar i hennes huvud.
- Bråkar med dig, tänker hon väldigt djupt.
- Tittar på dig med ögonen fulla av frågor, så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida.
- Svarar; jag mår bra, efter några sekunder, mår hon inte alls bra.
- Tittar sorgset på dig, undrar hon varför du ljuger.
- Lägger sitt huvud på din axel, så önskar hon att du är hennes förevigt.
- Försöker få kontakt med dig varje dag, då söker hon din uppmärksamhet.
- Smsar ofta, vill hon att du svarar åtminstonde en gång.
- Säger jag älskar dig, menar hon det.
- Säger att hon inte kan leva utan dig, då har hon tänkt klart att du är hennes framtid.
- Säger att hon saknar dig, så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör



Ingen vet hur mkt jag älskar dig,
inget vet hur mkt jag tänker på dig,
ingen vet hur mkt jag saknar dig,
ingen vet hur mkt jag ber om att du ska komma tillbaka,
ingen vet att du är den enda jag vill ha,
ingen vet...utom jag =(


Ensam!

Du vänder dig om med tåren i ditt öga.
Dina steg är tunga.
Medans du går har jag gråten upp i halsen.
Varje steg blir bara tyngre och tyngre.
Jag står där för mig själv
tårarna rinner sakta ner från min kind.
Du gick mot det du tyckte va det rätta.
Du lämnade mig kvar, med alla dessa stygn,
nu vet jag inte om jag orkar leva länge till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0