Att sakna någon är svårare än jag någonsin kunnat ana...

Min älskade häst Elza, saknar henne så,
allt är bara upp och ner utan henne! (känns så iaf.)
Jag älskade henne så mkt ju.. varför, varför, varför just hon?
Från första stund jag såg henne, visste jag att det var henne bara henne jag "SKULLE" ha
det bara var så., och nu har det gått hela 5-6 år sen vi hämtade henne fredagen den 13:onde augusti, 2002 tror jag året var?!
Den dagen glömmer jag ALDRIG lär jag lova, först så var det en jävla lång resa & en tidig morgon, ända ner till visingsö skulle vi ju,..
och så fick jag en fästing i naveln i NAVELN!!??? helt sjukt asså & ont gjorde det ju också, den typ skavde ju, usch&blää.. ;O

o jag glömmer aldrig gångerna då hon kastat av mig, men det har ju aldrig vart med flit...Även om hon kanske råkat skada mig någon gång, men hon har alltid ett hjärta av guld det vill jag lova!! =D
Jag skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka henne! ='(
Kommer att sakna ihjäl mig efter henne, Elza gumman min ='(

And so long as she
lives on in my heart. <33


I can't stand this,
I want you&me.
I need you, come back to me!

motherfuckah vad jag saknar denna häst allså! =(
Helt enkelt: LIVET SUGER UTAN DIG!! ='( 

http://www.youtube.com/watch?v=otMB3WVQNVg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0