Förbannade förskylning!


Jag är så sjukt trött på att vara sjuk nu alltså, jävlar. Inatt har jag knappt sovit nå alls. Jag är så jävla arg. Fan ta bort alla förbannade sjukdomar. Shiiiiiiiiiiiit. Musik och äta är det enda som får mig på gott humör just nu. Fan.
Ska försöka testa noskapin, många säger att dom får värsta värken, men jag lever hellre med det i några timmar än att ha hosta i flera dagar, okej jag vet hur det är att ha rejält ont i magen, men fan hostan gör mig galen, jag får nästan inte en blund i ögat för den. Dö jävla förskylningsjävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitter och lyssnar på jay smith - dreaming people på spotify, säga vad man vill men bra är den iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0