better late than never.




- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Det gjorde jag säkert!

- Dog någon som stod dig nära?
Nja, inte som stod mig nära precis..

- Vilka länder besökte du?
la suede:) hure nu stavas;o (sverige)

- Är det något du saknar med årets sommar som du vill ha nästa sommar?
Ja mer sol, mer ledighet och mer resande :D

- Vilket datum från sommaren kommer du alltid minnas?
kanske inte datum, mer vissa dagar man minns.

- Största misstaget?
minns ett, men det tänker jag inte säga.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
jorå, de hände nog oxå, i think.

- Bästa köpet?
hmm, jaru, glass kanske;)

- Vad spenderade du mest pengar på?
glass helt klart !

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Säkert såååå:)

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren?
Oojoj, svårt men nåra är...
what's the point - johnossi
in a moment like this - chanée & n'evergreen
fire with fire - scissor sisters
här kommer sommaren - balsam boys
big in japan - alphaville
if we ever meet again - timbaland, katy perry
california gurls - katy perry, snoop dogg
we no speak americano - yolanda be cool & dcup
xxxo - mia


- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Det var nog lite både och där;s

- Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Badat, solat och en massa annat (A)

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit å deppat kanske:(

- Hur tillbringade du midsommarafton?
Med kära familjen, kusinen & mostrarna.

- Blev du kär i sommar?
Hahaha, det minns jag nog inte;p

- Hur många förhållanden?
Nada!

- Favoritprogram på tv?
Ah men, bolibompa ffs! ;D Nerå

- Bästa boken du läste i sommar?
Läste typ inte mke alls.

- Något du önskade och fick?
hmm...

- Något du önskade men inte fick?
ett stooort tält bl.a.

- Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
jag tog en rejäl sovmorgon och sen minns jag int mer:P

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Jaaaarå, en del.

- Hur skulle du beskriva din stil i sommar?
avslappnat!

- Vad fick dig att må bra?
En del...

- Vem saknade du?
...

- De bästa nya människorna du träffade?
Typ alla! (:

Listan finns här >>> http://listfolder.com/?p=2&id=446

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0