Halaaaåå


Godmorgon gott folk! Idag vet jag faktiskt.. eller jo, vi skulle kanske åka iväg till dalarna idag eller imon. Men ja, det blir säkert inte av idag, just nu vill jag nog bara chilla så mycket det går... Haha :)
Men vet ni, tro det eller ej men, jag saknar faktiskt skolan, okejjjj inte precis så men liksom jag har mått så dåligt satt det är skönt att va i skolan där man slipper tänka på allt.. och vännerna som finns för en. De är oslagbara.
Men visst är det underbart med lov, love it. Men för någon dag sedan när jag mådde som dåligaste hade det varit skönt att vara i skolan. Det blir liksom annat när man är där. A ja. Nu ska jag inte tråka ut er mera i detta inlägg! ;)

Vad ska ni mina kära läsare hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0