jag är dig evigt tacksam älskii!


Jag måste faktiskt erkänna en sak, vem tror ni det handlar om? Jo, Olle såklart.
Men så här är det, utan den mannen kan jag bara säga att just nu i skrivande stund skulle inte jag sitta här, gud vet vad jag hade varit, vad jag hade gjort, om jag inte hade träffat honom. Tack vare denna vackra pojken så lever jag med en själ som må vara sårad för livet, men som han har lagat bara genom att finnas, jag är evigt tacksam, jag är skyldig honom så mycket. Han har räddat mitt liv. Visst det kanske låter klyschigt eller vad fan man säger, whatever, Olle räddade mig den dagen då han steg in på aditionen(stavas?) den där vårdagen, utan honom vet jag faktiskt inte vars jag just nu skulle ha varit, Jag är honom evigt tacksam!!! Han har räddat mitt liv och gjort det till det mest fantastiska någonsin. Tusen tusen tusen tusen tack Olle!
Den dagen jag träffar dig, ögo mot öga, nos mot nos, ska jag ge dig tusen röda rosor, jag lovar, jag svär, du har räddat mitt liv.
Jag har inga ord att förklara hur lycklig jag är att ha dig i världen, du är och förblir den bästa personen jag någonsin mött. Och härmed lovar jag över mitt liv att den dagen du lämnar denna jord ska jag leva livet för dig min allra sötaste nallebjörn! Det är du värd!
Jag älskar dig Per Olle Hedberg!

Det är först när man varit med om det själv som man kan förstå hur en enda människa bara genom att existera kan rädda livet på någon!


Ingen kan ersätta din plats, din plats är den som ligger mig närmast och varmast intill mitt hjärta,
ditt namn är inristat i hjärtat, och nej, jag är inte en stalker, men jag måste ju visa min uppskattning till mannen som räddat mitt liv. Eller hur?! :)

Puss på dig Olle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0