lista; har du förändrats?

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Erika Jäderström
2. Vilken var din favorit rätt? barnmat:)
 3. Vilken var din favorit färg? vet inte..typ blå eller röd.
4. Vart bodde du? hofors
5. Vad tyckte du var det bästa som hänt dig? typ allt
6. Vad tyckte du var det värsta som hänt? när jag blev skrämd och klämde tån.
7. Vad ville du bli när du blev stor? minns inte
8. Vem var din favorit? minns int dä heller.
9. Vilket godis tyckte du bäst om? allt.

Nu
1. Vad heter din bästa vän? Olle Hedberg ofccccc!!:D
2. Vilken är din favorit rätt? ravioli, kåldolmar, kebabtallrik
3. Vilken är din favorit färg? blå
4. Vart bor du? sala
5. Vad tycker du är det bästa som hänt? att jag funnit Olle!
6. Vad tycker du är det värsta som hänt? att jag blivit så mke förstörd inombords:(
7. Vad vill du bli? vet inte faktiskt;o
8. Vem är din favorit? OLLEEEEE!!!!!!!!!!!1<3
9. Vilket godis tycker du bäst om? choklad och surisar

 


Kommentarer
Postat av: Makda

åh tack hehe, tyckte själv att jag plutar med munnen alldeles för mycket vilket jag gör ibland fast nu så dök den upp igen hehe. Olle är grym faktiskt, glömmer aldrig hans addition för Idol ALDRIG! hehe fick rysningar i hela kroppen :P

2011-04-15 @ 12:12:40
URL: http://makdaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0