Utkast: April 22, 2011


Berätta sju sanningar om dig själv:
1 jag var blyg när jag var liten,
2 jag var överkänslig mot jordgubbar när jag var liten,
3 jag har en stor blå kudde som jag aldrig sover utan,
4 jag blir lätt sårad,
5 jag kan inte sova om jag inte lyssnar på något tex tvn eller datorn..
6 jag älskar havet och skulle gärna vilja bo där över hela sommaren,
7
jag är inte som andra och är sjukt stolt över det!

Sex sanningar om hur du var som liten:
1 jag var busig,
2 jag gillade att utforska saker,
3 jag älskade barnmat,
4 jag var nära att dö en eller flera ggr,
5 jag älskade hästar och kunde inte tänka på annat,
6 jag var som jag var helt enkelt.


Fem sanningar om mitt kärleksliv:
1 jag har haft en pojkvän som verkligen älskade mig, långdistans vare..
mer än så vill jag inte säga..

2 jag har blivit nobbad av en kille jag verkligen ville ha chans på:(
3 jag har nobbat ett par killar i mitt liv.. hehe
4 jag har gått igenom många olyckliga kärlekar,
5
jag är singel right now..nerå jag är gift me Olle;P

Fyra sanningar om mitt familjeliv:
1 jag har fyra syskon och en av dom bor i australien,
2 jag har en fantastisk familj fast jag kan tappa tålamodet och vilja flytta ibland hehe,
3 ....jag vet inte vad jag ska skriva..
4
.........samma här..

Tre sanningar om mitt kompisliv:
1 jag har en fantastisk bästis som heter Olle Bagare;)<3
2 jag saknar alla mina vänner jag hade när jag var liten,
3
jag skulle inte byta ut vännerna jag har nu mot några andra!

Två sanningar om min personlighet:
1 jag tappar mitt tålamod alldeles för fort,
2 jag är tuff när det gäller att försvara mig,


I know you love this:)
http://listfolder.com/?p=2&id=444

Det finns massa olika listor på listfolder.com! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0