hejhejj

Jag har beställt en grej, haha jag är så lycklig.. När den kommer ska ni genast få se!
Det här är nog det bäst någonsin som jag har skapat och beställt! LYYYYYYCKLIG!!!!!!! :D♥
Haha blir ni nyfikna nu? hoppas det, taskig jag är:( menmen ni ska få se...... :)
Någongång nästa vecka borde det dyka upp.. wiiiihiiiiowo :))))))
btw, idag för inte så länge sen tog jag årets första dopp i en sjö:O
jepp, har baara badat i pool än så länge,, och tänker int göra om de heller, sjön är så äcklig, mörk och min sjuka tå får massa grus i sig.. buuuuhuu:(
Puss

Kommentarer
Postat av: tiepamandahh

sv: tack vad kul! :D,

det du skrev om att sammarbeta med företag, är egetnligen inte alls svårt.



Klicka på en ut bannarna som jah har i min högra sidomeny. Jag har ju massa reklam för smycken. Klicka på en sådan bild så kommer du till det företaget. Och om du då letar runt lite på den sidan så kommer du nog hitta ' blogg' eller ' har du blogg' eller något likande. Klicka där så står det hur du måste göra. Lycka till :D

2011-08-13 @ 22:34:58
URL: http://tiepamandahh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0