TE EXTRAÑO¡

Döden betyder ingenting. Jag har bara dragit mig tillbaka till ett annat rum.
Jag är jag och du är du. Allt vi var för varandra, det är vi fortfarande.
Nämn mig vid mitt vanliga, familjära namn, tala till mig på samma sätt som du alltid brukade göra.
Ändra inte ditt tonfall. Håll sorgen borta från din röst.
Skratta tillsammans med mig som vi alltid brukade skratta åt vardagens småting.
Var med mig. Le med mig. Tänk på mig. Bed för mig.
Låt mitt namn fortsätta vara en del av din vardag.
Livet betyder detsamma, ingenting har skett som förändrar det.
Livet går vidare, därför att det måste gå vidare.
Döden är ju ändå bara ett tillfälligt avbrott i vår gemenskap.
Varför skulle du sluta tänka på mig bara för att du inte kan se mig.
Jag väntar på dig, för en kort stund. Alldeles i närheten. Allt är bra.



Jag saknar dig älsklingen min! ♥
Det var du som fick mig le, det var du som fick mig orka leva dom dagar jag inte orkade.
Du hade underbara ögon, du sa nästan aldrig ett ljud, du var världens mest snällaste och underbaraste katt jorden fått ha, nu är du där du kom ifrån, himlen! Nu har du inte längre besvär med allt, du slipper lida, dock lider jag varje dag sen den dagen du lämnade mig. Jag kommer alltid ha med dig i mitt hjärta. Jag glömmer dejjj aldrig någonsin i livet! Vi ses när vi ses älskling! :*

Kommentarer
Postat av: Filipppa

Svar: Tack så mycket, den finns på willys där man plockar godis :) Fin blogg du med föresten!

2011-08-26 @ 16:21:33
URL: http://sockerbiiten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0