Huh!


Sorry för att jag inte bloggat nå, men denna helg har varit lite...gaah. I fredags fyllde papi år så på kvällen bakte jag tårta och pizza. Men på morgonen först den dagen skulle vi även åkt på farfars begravning men vi blev insnöade av världens snöstorm så vi kom inte ut ens en gång, och när vi väl kom ut senare på kvällen så körde vi fast istället. Shiet. Kan det inte bli vår nu snäääälla. Jag pallar inte snön och kylan och hela köret, visst de e fint men fan så kallt, jag har redan halkat omkull så jag har ett fett blåmärke på knäet;o konstigt nog göre inte ont. Phu!
Och jag känner att skolan tar kol på mig så ni får ha överseende med detta. Dä e ju lov snart! Jippi! :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0