OMFG!!!!!!!!


Ni anar inte vilken upptäckt jag nyss gjorde, jag sitter fan här med tårar i ögonen och är i allmänt chocktillstånd helt i exstas(stavas?) fan Olle Fuckin' Hedberg är med i tidningen SOLO, en heeeeeel sida med honom, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!
Fatta hur jävlans glad jag är nu alltså, fan. Kyss mig. Jag är i himlen. Fan. Jag dööööör.
Peace bre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0