Snart i mina händer!


*en röd klocka,
*en jacka av märket rip curl eller vare nu va, rea vare iaf:)
*en stray boys mössa, samma som olle:)
*och wesc hörlurar. Yeye! Får se när det kommer.




Tidigare(igår) beställde jag det här, det var lite struligt i början men sen så fixade det sig. Så i veckan nu så kommer det säkert. Hoppas. Jaackan är oerhört behövlig just nu kan jag bara säga. Jag är suuuuuuper nöjd över att jag hittade den. Och mössan vet ni, det är exakt en sån som Olle har:) snacka om att göra uppoffringar för sin förebild! Love it ♥
Den kostade fan 300, för en mössa;o but i love it. Jag skulle kunna göra allt för denna mannen alltså!
Olle, gift deej med mig för fan! :DDDDD hahahahahha x)

Kommentarer
Postat av: ellaälskarollehedberg

ÅH ! Vad hittade du Olle-mössan ? :D

När jag träffade honom hade han en svart mössa från dustin på sig, och jag har också en sådan eftersom jag fick en när jag såg idol i malmö arena. höhö

2011-02-07 @ 20:04:17
URL: http://saganomella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0