uno, dos, tres, olle


Favoritbok?
innan jag dör

Hur ser din handstil ut?
oftast hemsk enligt mig, skitfin enligt andra.


Vad gör du en vårig dag?
går en härlig promenix i solen och bara njuter:)

Favoritord?
tjeeerlek!


Favoritdialekt, svenska och engelska?
gotländska, australienska.


Det vackraste du vet?
Olle<3


Vart skulle du bo om du fick bo vart du ville i hela världen?
gotland eller någonstans, jag vet inte

Hur vill du att ditt liv ska vara när du är 65?
lyckat och pigg å glad!


Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
Jag ska vara gift med Olle och vi ska ha en pojke som heter Elliot, och en flicka som heter Livanna. Vi ska bo i ett stort vitt hus någonstans på gotland eller vid rivieran(stavas), vi ska ha minst en katt och en hund. Varje sommar ska vi åka till ett litet mysigt smultronställe som bara vi vet vars det är. Sen ska vi ha en hemhjälp eller något sådant och leva i lyx i alla våra år! Världens bästa tänkbara framtid enligt moi! (;


Vad har du för sommarplaner?
gotland, öland, ullared, london, vi får se hur det blir:))

Vart fikar du allra helst?
johanssons!


Vart shoppar du allra helst?
olika, h&m, bikbok, gina, lindex beror helt på,


Vad är kärlek?
En romantisk kille som skulle gå igenom eld för dig.
Like Olle you know ;>

Vilka personer (kända) inspireras du mest utav?
Ke$ha, Hayden Paneittere

Vilka är dina favoritfilmer?
Ice age, och de flesta skräckfilmer.

Vad tycker du är meningen med livet?
att göra det man älskar och bara leva, att älska någon som jag älskar Olle!


Om du fick göra precis vad som helst en dag, och du skulle aldrig behöva ta itu med konsekvenser eller liknande senare, vad skulle du hitta på då?
En heeel dag med Olle skulle inte alls sitta fel, men jag skulle nog börja med att äga grönan, bara köra galet vilt.

De topp 10 bästa sakerna du gillar att förtära?
kebabtallrik fetto jag vet:D kåldolmar, skolans potatisbullar, ravioli, pannkaksrullar, fiskbullar,..

Favoritdjur?
delfin, häst, hund/katt, koala, känguru.


Favoritglass?
isglass, b&j

Kan du beskriva färgen blå på ditt unika sätt att skriva?
en blå ros, havsblått vatten, turkost/viltblå, fan vet jag?

Var hittar du dina fina bilder?
jadu, antingen från google eller så fotar jag dom själv!
svårare än så ere ej.

http://listfolder.com/?p=2&id=423

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0