Finns det väsen tro?! ;oo


Okejj, jag kan berätta den där läskiga saken nu... Håll i er;)
Såhär vare, jag och mamma var ute med en vi kände och vi stannade till vid ett fält ett gammalt gravfält, med runstenar å de ni vet, ja och vi gick lite där och strosa runt och plötsligt ser jag något skymta till längre ner vid det höga gräset, det hade en lite luva/mössa precis som en liten tomte, jag vart sjukt rädd, fick panik, jag tjatade att jag vill hem men jag vill faktiskt gå ner och kika var det var för något jag sett kika fram i gräset, men det gjorde vi inte, skönt, jag tänkte först ''ähh det va säkert en räv eller något'', men jag kunde inte släppa synen att det var en tomteliknande figur, och det här hände för typ ja säkert 6-7 år sedan, och jag minns det fortfarnade, det var riktigt skrämmande må jag säga, speciellt efter att jag fick syn på den här videon om en liten figur som folk har sett, om det nu är sant... Fyfan, knappt att jag vågade gå ut. Ursch, jag tror såklart inte på tomtar och spöken och allt det dära, men den dagen vid fältet glömmer jag aldrig, scaryyyyyy shiet! Creds till er som orkar läsa! (:

Här är videon, titta på egen risk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0