g'day i say g'day.


Tjenamellanben, idag fick jag mitt paket. Ye. Jag såg smset om de när jag va på toan i skolan och jag bara yes. Två grejer men fan alltid något behövligt. Jättesmarrigt läppglans och hårfärg. Nu ni skare bli färga av i helgen.
Just nu ska jag kika på något och äta tre mandariner, ett äpple och en banan, fårse om det kanske blir nå mer, jag äääälskar frukt! Mummma! ♥
Btw så har vi skaffat ett bubbelbadkar, yioppi:D så hoppas det ska hjälpa mig mot denna förbannade kyla som är nu...fyfan att det ska vaara så damn kallt. Någon mer som hatar den kalla vintern? :)
Justja, jag har sett lite på konståknings EM på tvn idag också, fast det var herrarnas så inte lika skojj(A)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0