GODDAG


Hej på er, jag vet att jag inte bloggat nåt, men jag har inte vart så pepp de senaste dagarna så.
Men ska försöka rycka upp mig. Har iaf shoppat lite smått idag, vilket fick mig på topphumör.
Det blev 2 par skor, träningsskor och fina stövlar med nitar på:) och så lite ljus med blåbärsdoft,
svarta skridskoskydd som jag ska ha tills jag får riktiga, 2 st stora caffe latté glas,
från ÖoB och skorna från skohuset(skokanonen) eller vad det heter! :D Sen varte lite annat gott...
Nu ska jag kila iväg ut och äta hamburgare senare ska jag se beck, great.
Och imorgon blire ännu mera shopping. Pepp. Hörs la senare;) Puss
Btw, inga bilder pga att mina kameror suger*.

Kommentarer
Postat av: ella

sv: hm, vad menar du med 18:nde plats ? :s

Ja, man kan ju säga att vi känner varandra, Kan berätte lite mer om mee :)

Bor i Malmö, går i musikklass och är 13 år. Olle är mitt liv. Jag älskar mina vänner. Övrig musik än olle blir nog, Bruno Mars och M J . Ja.. :) ;) FAST OLLE ÄR NOG DET VI BÅDA ÄLSKAR MEST ! :D <3

2011-01-14 @ 20:40:04
URL: http://saganomella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0