nu jävlar 2011;)


Allt detta ska jag försöka hinna med att göra, måste helt enkelt. Inget kan stoppa mig nu fan. Yeeeeeeeah.

* Ta hål i naveln, i maj ngngång.
* Hoppa tandemhopp i juli på gotland.
* Ta dykarcertifikat(stavas?) även d på gute.
* Testa på vindsurfing på guttland:)
* Rida även d på gotland.
* Träffa söt Olle, som fan att jag ska!!!!♥
* Simma vansbrosimmet.
* Dra till grönan, ullared, ngt vattenland å öland.
* Åka på kryssningar.
* Skaffa en longboard å åka sönder.
* Frossa guteglass, knäppa massvis me foton.
* Och sen till hösten hoppas jag att börja med konståkning.
* Och även försöka komma till london eller la spain.
* Spara ihop alla mina pengar till ett fint varmblod.
* Jag ska ta igen allt det jag missat dom senaste åren helt enkelt! (:





Alla bilder kommer från google.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0