jag saknar dig av mer än hela mitt hjärta!

Om jag kunde vrida tillbaka till den där dagen, jag skulle göra vad som helst för att få dig tillbaka igen, ingen kommer någonsin förstå hur tomt jag har det utan dig. du var och är det bästa som någonsin hänt mig.
Nisse forever in my heart, glömmer dig aldrig, min andra halva, min själ, mitt hjärta, du är allt och lite till!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
LIFE IS EMPTY WITHOUT YOU! :((((((((

tanken av att du just nu kunde vara vid liv skär djupt inom mig, jag blöder i min själ å hjärta!
Min älskling i vått å torrt, jag vill ha dig tiiiiiiiilllllllllbaaaaaaakaaaaaa nuuuuuuuuuu!!!!!! :( :( :( :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0