loove is hard, a hard game


Har glömt att berätta en sak, för några nätter sedan drömde jag om Eric Saade, att han typ ville bli ihop med mig men jag typ nobba han eller hure va och han blev skit surig. helt weird dröm. Jag vill ju drömma om lilla Olle!
Vet ni, jag har gått och blivit tokig i killar, damn it, killar är bara så dryga, vissa dårå, ta det inte personligt, men jag har en del erfarenhet av helvetes tröga killar. Men som sagt, dessa är history så, blabla.
Men som Eric, EMD, hur många ska jag bli fans av. Men ja, Olle är den jag alltii ska se upp intill, honom släpper jag inte så lätt inte!!! :)




Kommentarer
Postat av: ellaälskarollehedbergochmichaeljackson

OLLE ! :D <3

2011-03-25 @ 21:08:04
URL: http://saganomella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0