min hemska kväll/natt yesterday!


Haloo, igårkväll/natt hade jag en sån fruktansvärd smärta i magen så jag trodde seriöst att jag skulle dö, jag blev skiträdd, jag vågade knappt somna för jag tänkte att då kanske jag inte vaknar... Jag var cool lugn på utsidan men på insidan var jag på bristningsgränsen, jag fick panik, visst kan jag tycka att livet är skit ibland, men inte fan vill jag dö för det. Jag har nog aldrig blivit så orolig som jag var igår. Fan det vill jag aldrig vara med om igen tack!
Uscha uscha, jag låg och var beredd att jag skulle få fara in på sjukhuset, jag var dyngrädd...
Men det var antagligen den här maginfluensan eller vad det nu är som går. Typ alla i skolan känner sig också risiga.
Tro mig, jag har haft mycket magont men det där var fan skrämmande då jag knappt kunde röra mig. Hemskt.
Jag skiter i om jag så blir dösjuk, jag ska fanimej träffa min sötnos Olle, fan thats it.
Sen får gud göra vad fan han vill med min hälsa, men jag ska fan träffa Olle!!!!!!!! Och hör sedan eller hur man säger hahah!
Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

Hej! Nu är vinnaren utav en valfri ear cuff från josign.se framlottad. För att se vem som vann så kan du kika på videobloggen som publicerades idag! :) hade du inte turen på din sida så får du jättegärna delta i någon utav mina nya tävlingar;



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/march/t-som-i-trippeltavling.html#comment

&

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/march/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-ilovemylaptop.html#comment

2011-03-23 @ 15:36:52
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0