Por favor, vuelve bebé! ♥


Jag saknar dej så, snälla när ska jag vakna upp ur denna hemska mardröm? :0
Gud hjälp mig, väck mig, nyp mig i armen. Tala om hur hemskt länge jag bara har sovit och drömt en jävla h'lvetesmardröm... ;$
KOOOOOOOOOOOOM TIIIIIIIIIIILLBAAAAAAAAAAKA NUUUUUU MIN ÄLSKLIIIIING!!! :((((



Vill ni veta en sak?! Nisse var som min lilla snuttefilt, han sov alltid inne hos mig på min stora kudde som jag har, som jag fortfarande kan känna hans trygga doft i, ett bra tag var det så att jag kunde inte sova om inte Nisse låg inne i min säng, men vet ni på slutet ett tag innan han togs bort så låg han inte inne hos mig så mycket, vet ni vad jag tror, jag tror att Nisse kände hur mycket han betydde för mig och att jag skulle bli helt förstörd om han försvann, så jag tror att han kände på sig att han skulle gå bort, så att han ville att jag skulle börja sova själv, han ville inte såra mig, han skyddade mig. Tro vad ni vill, men en sak kan jag lova här och nu, och det är att Min katt Nisse aldrig gjorde en flyga för när, han var den bästa vännen man kunde haft, han gjorde allt för mig, han var med mig in när jag duscha, han älskade att åka bil, och nu när han inte är med mig nå mer, så lever jag för honom,. jag saknar honom så att det gör rejält ont ibland. Dom som har förlorat en nära vän vet exakt vad jag snackar om. Ingen kan ersätta sin bästavän!♥

En stor blöt puss till er som orkade läsa! :*

Kommentarer
Postat av: Karo

Det var jätte fint skrivet! Vet hur det är att förlora husdjur.. Har en katt nu som jag känner likadant för. Hon betyder otroligt mycket för mig! Ibland känns det som om ingen riktigt förstår hur mycket hon betyder.. Vet inte vad jag skulle göra om hon försvann! :( <3

2011-03-17 @ 21:22:40
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0