Rödrävar och jag går inte ihop!


Igår kväll gick jag upp för att kika ut på månen, och när jag står där kommer det en stor jävla äcklig räv nedanför mitt fönster, jag knackade till den och den stanna upp å vart helt stilla och bara glodde på mig, fan vad läskigt, sen öppna jag fönstret och den for upp i luften för att den vart så rädd, haha, skönt att veta att den är mer rädd för mig, jag tycker rödrävar är skitläskiga nämligen, jag tror att dom kan flyga på en om man typ råka stöta på dom ute. Det är just bara rödrävar, inte andra sorters rävar, uscha, dom är söta när dom är små men vuxna rävar kan jag inte med, jag får panik. Skriker och springer som en galning. Jag kan säga att jag hade svårt att somna igår, låg och tänkte på den dära räven ända tills jag somna fan.

<<rävungar = okejj!

<<vuxna rävar = inte okejj, rena rama skräcken för mig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha jaa men eller hur, hade ju förväntat sig något speciellt. Va ju bara att den var liiite lite starkare än valigt. Men som du sa, fint ändå ju :)

2011-03-20 @ 14:21:41
URL: http://damzyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0