the voice imorse, shatralala :)


Halllllååååå
Vet ni, jag var med i the voice imorse:):) lalala lite stolt är man ju:)
Nej men såhär var det, jag hade skickat in en fin bild på söta kjellemannen och nu har han dragit ut alla bilder och satt upp på väggen hans, och där var mitt lilla bildkollage med, haha gud vad glad jag blev att han gillar oss fans!!
http://a.yfrog.com/img612/7575/45sna.jpg <<klicka!!
det är den näst längst ner å längst ut till vänster, det är massa småbilder i en bild, ser ni va?! :) A den är det iaf!
Jag är såååå glad, fatta, jag fick värsta chocken imorse när jag såg att han skrivit ut MIN bild som JAG gjort till honom, gud,. söt som socker är Kjellemannen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0