DETTA HAR RÄDDAT MIN DAG!


Orkar ni läsa det här så är ni ju helt amaaaazing verkligen! ♥
Och nej nej ni behöver inte läsa, det är jobbigt jag vet:)


1. är du kär? -
japp:)
2. har du snusat? –
jag har testa å smaka en gång men euuw så äcklii;o å det skulle va mintsmak liksom;s
3. har du fimpat en cigg på nån annan? –
nejj
4. har du legat i sängen brevid en kille? –
ja
6. har du blivit slagen allvarligt? -
nej
7. tar du droger? -
OHJAA, 24/7, olledrogar'n, ;)
9. har du pussat en tjej? -
don'no?
10. hatar du någon? –
hatar å hatar, ogillar.

11. älskar du någon? -
Jaaaaa!!
12. har några av dina vänner svikit dig? -
ja
13. har du djur? -
ja:)
14. har du legat brevid en tjej i sängen? –
japp
15. hatar du dig själv?
ibland kan jag få värsta hatanfallen ;O
16. gillar du orange? -
mja, inte precis..
18. har du nån sjukdom? -
ja, dessvärre har jag en obotlig sjukdom och den kallas alá Ollefever stuck on the brain! ;) även kallad OSOB! :)<3 hahahahaha

20. har du en gris? –
ne, men har velat ha
21. har du en plattång? -
japp
22. har du en bror? -
jag har tre! :)
23. har du sjukt bra humor? -
OM jag har, Att jag har;)))
24. är du brunett? –
snart så!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? -
jaaa
26. tycker du om hästar? –
ja, jag har haft hästar åsså:)
27. har du en hund? – japp, just nu har vi bara lilla Izzie!
28. har du skilda föräldrar? - nejj
29. har du gått på simskola? – nepp, men jag och nåra i min gamlagamla klass hade typ nå grejjs simprov eller ja nåt sånt med en urgullig lärare eller vad han nu va :) fan vad skojj vi hade när vi var där:)

30. har du sagt bög till en kille? -
kan ha hänt
31. har du sagt fitta till en tjej? -
kan ha hänt
32. har du fuskat? – säkert nån gång
33. har du en teve på ditt rum? -
japp
34. har du lunar? - hade det typ för ett x antal år sedan, var typ mitt andra hem då ju haha;P
35 har du msn? – ja, tell me if you want it!
36. har du en syster? - japp!
37. har du bruna ögon? - nej, blågröna typ:)
38. gillar du att fota? - jaa fan, love it!
39. har du sett dig själv brinna? – nej

40. hjälper du dina vänner? –
jaråå!
41. gillar du tacos? -
nja, det finns faktiskt godare mat xD
42. tycker du att du är söt? - Ohjaaa att jag gör haha :)
43. har du dansat? - joo
44. har du spelat fotboll? -
joo
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? -
ja varför inte, you'll never know.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – haha, kanske inte timmar;9
47. har du ätit sniglar? –
nejnej
48. äger du en locktång? -
mja, kanske de,
49. gillar du att tugga tuggummi? -
ja alltid!!

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? –
ahmen nejje. haha ofcourse att jag gör!
51. gillar du kläder? – jaråå
52. Hatar du falska vänner? –
aaa, säga någon som inte göre;o
53. gillar du räkna matte? – faktiskt. inte. kanske literåå.
54. älskar du någon nu? - jaa
55. Har du gråtit inför en vän? - jaa
56. kan du sjunga? –
mm jag intalar mi själv de,
57. Har du sett nån död? – nje, och jag vill inte de heller:(
58. säger du vad du vill? - jarå om jag känner för de, jag står för vad jag tycker!

61. kan du tala spanska? –
lite faktiskt, :) pluggade skiten ur mig med spanska ett tag. måste nog ta upp det igen känner jag.
62. är du kortare än 1.60? – nej, lite mer än 170.
63. älskar du sommaren? – jaaaaaaa! :D
64. älskar du vintern? –
nja, först i början men sen kan det bli vår.
65. har du mer än 1 par skor? -
jaa
66. brukar du sjunga när du är i duschen? haha ja,
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - japp det har jag
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - jaa
69. gillar du att städa? -
nej, fast kan ju va bra och kul ibland så..

70. gillar du att sova länge? –
jaa
71. har du vart med om en olycka? -
inte olycka precis men jag har varit med om mycket, ramlat av hästar, flugit och vurpat i skidbackarna, kört i diken.. ja, men inget allvarligt som sagt.
72. är du förvirrad? – ibland så, haha.
73. har du mer än 6 par byxor? - jaa
74. har du förlorat en vän? – jaa :(
75. gillar du att shoppa? – jajaja:)
76. har du varit i paris? – nej
77. gillar du ormar? jag har varit helt tokig och velat ha orm, men nu så gillar jag dom nog bara lite.. dom är fina men jag har respekt för dom vilket man ska ha när man handskas med ormar.
78. klarar du dig själv? – vilken fråga;o men ja typ.
79. har du lagat mat? – japp, världsbäst, nerå;)

80. är du klantig? –
haha ja, lite sådära:)
81. har du foppatoffler? -
joo
82. har du mer än 20 låtar på din data? -
på spotify ja:=)
85. har du mer än 7 par nagellack? - ja, jag tror nog de
86. har du busringt? –
kan ha hänt..
87. har du skällt på din bror? -
säkert när jag var mindre hehe:P

90. sover du med nått gosedjur? -
jaa, en rosa nalle som jag haft sen jag föddes!
91. har du åkt nånstans utan att du får?
har säkert hänt
92. vill du bara bort ibland? - jaa
93. har du tältat? – ja
94. har du bränt dig? – ja
95. har du lekt med levande ljus ? - haha ja, jag är busig:)
96. har du lekt anden i glaset? – nej fyf****n!
98. bor du i skåne? – nooope, jag är en stolt mittlänning! :) såna som bor i mitten utav la suede ni vet;)
99. gillar du hip hop/rap musik? -
nja, nåra låtar är faktiskt nice i mina öron !:)

100. är du på sista frågan nu? –
n e j
101. är du singel? –
just nu, ja
102. har du flygt flygplan nån gång? -
inte vad jag minns, men tydligen ska jag ha gjort det när jag var liten men, inget som jag har minne av iaf:)
103. har du kul just nu? –
inte särskilt..
104. är du blyg? –
naje, när jag var mindre, men det är typ inte blyghet sådetså! :)
Så nej, jag är inte blyg när det gäller främlingar konstigt nog;) I AM WEIRD, I KNOW! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0