Yeeeeeeeeeeeeeeeeah!!


Jag är så sjukt glad att jag nu är över 18 år, det är 18års åldersgräns på the cruise, men annars brukar jag gnälla att jag vill va mindre:)
Men nu är det nice, jag vill åka, jag är taggad. Kom kom kom kom igen!
I Have to go, pepp pepp. Tagga 27 maj!

RAW Comedy Cruise

Nu på våren är det så mycket man ska hinna med och saker som händer.
Nu på söndag är det Eric Saade i e-tuna, nu på lördag är Olle i enköping, den 7 maj är han i norrköping.
Det är rawkryssning den 27 maj, min kusin fyller år den 16 maj, och då ska jag även premiärbada i havet.
och ja, det är en massa saker som händer de närrmaste veckorna nu fan. Nice men rörigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

- ahh, vgd?

2011-03-25 @ 11:20:33
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0