15 dagar med mig.

 Okejj då kör vi!
Day uno!

Dag 01En bild på mig + fakta.


grr bjuder steeenhårt på denna snygga bilden hahahaha;)

* Jag heter Emilia dårå kallas Emmis Hedberg;), jag har flyttat runt hyffsat mycket i mitt liv, bott i dom flesta delar av sweden:) bla i sundsvall som är en sjukt skön stad enligt mig :D

* Jag har alltid haft djur omkring mig, och jag skulle inte kunna leva utan dom heller.

* Jag har en kudde som min älskade katt Nisse älskade att sova på när han levde:( så nu är den kudden som en snuttefilt för mig, jag reser ingenstans utan den♥

* Jag älskar att lyssna på hög musik så öronen nästan domnar, speciellt om jag är arg eller ledsen.

* Jag är född för att äta, jag verkligen älskar mat, när jag inte får mat när jag är hungrig så blir jag skittjurig haha.

* Jag har haft fyra hästar/ponnyer! Och jag saknar en av dem grovt mycket!

* Jag har rödrävsfobi och spindelfobi...

* Jag kan lite spanska och tyska men vill även lära mig kroatiska.

* Olle Hedberg är den mest underbara människan som någonsin gått på denna jord. Punkt.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Linnea

gilla mössan ;o

haha har mä en sån snygg "olle mössa"

<3

2011-05-21 @ 22:25:42
URL: http://liinnealindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0