boy, you gimme butterflies!


Jag älskar dig mer än något annat i hela världen, lätt att säga, svårt att förstå.
But its the truth boy! I Love You! <3 Now, tomorrow and forever after that.
Jag kan inte ens kolla på dig utan att få tårar i hela facet, hur svårt kan det vara att
förstå dessa tre orden; jag älskar dig! det gör jag verkligen! Quuutiepaaajen min!:D
Ber du mig hoppa från det högsta huset, i will do it.
ber du mig hoppa framför ett tåg, i do it.
vad du än ber mig om, so i will do it, but just for you my love.
Fattar ni då hur jävla mycket denna mannen betyder för mig nu?!
Jag kan inte gå en dag utan att längta tills jag får hålla min armar om dig sönos! ♥

Idol-Olle. Olle Hedberg är redo för ny fredagsfinal i Idol 2010. Foto: Joel Nilsson
you give me butterflies deep inside, you gimme so hard to breath,
i dont now were to run when you look at me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0